Книжковий Арсенал. Бізнес програма "Як продати книгу?"

Як продати КНИГУ?!
Київ, Книжковий Арсенал, 4-5 жовтня 2012 року
Безкоштовно та без реєстрації

Українські видавництва вже навчились видавати книжки. Гарна поліграфія, художнє оформлення, індивідуальність вже є складовою частиною успішної книги. Також про те, що потрібно формувати імідж автора, як особистості, вже дбає не тільки сам автор, але й спеціальні люди у видавництві. Але. Накладом більше 5 000 книг в рік продається зовсім невелика кількість книг. Як працювати із книгарнями? Як організувати промо-кампанію для книги\автора щоб це було ефективно та з мінімумом витрат? Соціальні мережі – це стрес та витрати часу, чи ефективний канал комунікації?


Організатори:

Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал»
Книжковий проект «Читайка»


Партнери:

 

 

Місце проведення: Мистецький Арсенал, конференц-зал № 1


11.00 – 12.15 Круглий стіл з неймінгу та брендінгу «Хоробрий Лев на видавничому горизонті України»
Учасники: Мар’яна Савка, головний редактор «Видавництво Старого Лева»,  Михайло Степанський фахівець з брендингу  та  Дмитро Гузій, фахівець з питань авторського права
Модератор: менеджер видавничих та медійних проектів  Михайло Маргуліс

Мар’яна Савка - автор поетичних збірок  «Оголені русла»  - 1995, «Малюнки на камені» - 1998, «Гірка мандрагора»  - 2002  та кількох книжок для дітей. Автор книжки «Бостон-джаз»  - 2008. Поезія М. Савки перекладена польською, англійською, білоруською, російською, литовською мовами.  Лауреат Міжнародної журналістської премії ім. Василя Стуса за книги поезій, 2003 рік.  Головний редактор «Видавництва Старого Лева».

Михайло Степанський  - у 2010 році відкрив власне бюро неймінгу NEAT NAME. У портфоліо NEAT NAME є роботи для мереж супермаркетів ВЕЛИКА КИШЕНЯ та ФОЗЗІ Груп, мережі КОСМО, банку ВТБ, УКРСІББАНКУ, мережі магазинів АЛЛО, мереж ресторанів КОЗИРНА КАРТА, PEES BOY CLUB, ПРОТЕЖЕ та CARTE BLANCHE, брендінгових та рекламних агенцій VOLGA VOLGA, BRANDAID, WELLHEAD, DUTCH DESIGN HOUSE, HEADSHOT, LEO BURNETT та для багатьох інших компаній та брендів. Михайло Степанський є співавтором книжки для дітей “Чарівний Пластилін”, видавництво “Махаон”.

Гузій Дмитро Миколайович - керівник юридичної практики, закінчив відділення „міжнародне право” Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т. Шевченка в 1998 році. Розпочав професійну діяльність в галузі права з 1996 року, в тому числі з 1998 року в київському офісі компанії Arthur Andersen, з 1999 року в ТзОВ „Кліточенко, Мінін та партнери” (з 2003 року – ТзОВ „КМ Партнери”). Вільно володіє та працює українською, російською та англійською мовами. Член Асоціації юристів України.

12.20 – 13.00 Промо дитячої книги, Тетяна Мезінова, бізнес-консультант, керівник творчої майстерні
Тетяна Мєзінова – бізнес консультант, керівник Творчої Майстерні. Має великий досвід роботи в сфері реклами, PR, маркетингу та менеджменту, ступінь МВА. Літературні проекти - «VI Київський книжковий ярмарок», «Дні французької літератури в Україні з Бернаром Вербером», літ. проекти - Юрія Рогози,  Едуарда  Успенського, Григорія Остера та інші. Працювала Медіа Директором на «Радіо Люкс», довгий час  в  ІТ сфері - директором з маркетингу в компаніях «Інком», «Версія», «ЛК». Великий досвід роботи з світовими ІТ лідерами такими як - Intel, Microsoft, HP, IBM, AMD, SAMSUNG, SUN , ЛК та інші.

13.00 – 13.40  Благодійні проекти – ефективна комунікація з читачами, Володимир Чеповий, бізнесмен, автор книги «Перекресток»
Питання майстер-класу:
•    ПР –  не тількі імідж, але справжні стосунки, справжня комунікація
•    Резонанс у спільних добрих проектах
•    Нова мотивація – відчуття Щастя

 Володимир Чеповий, бізнесмен, автор книг: «Бизнес – самая честная игра», «Перекресток», «Дневник Ангела», «Твое Счастье – выбор новой цивилизации».  Щасливий сім’янин, батько трьох дітей. Розробляє і підтримує цікаві та ефективні проекти, які змінюють життєвий простір на краще.

13.45 – 14.20 Дизайн рекламних матеріалів, Ірина Сергієнко, керівник дизайн-агенції «Shade»
У вас ніколи не буде другого шансу справити перше враження! Вам потрібний не тільки гарний, але й результативний дизайн. Який буде націлено не на ваші примхи, а на виконання чітких задач бізнесу. Ми розглянемо, як не варто працювати з дизайнерами і як зробити співпрацю приємною та результативною. В результаті ви побачите  свій проект   з іншого боку! Буде цікаво!

Ірина Сергієнко – більше 10 років працює в області реклами та маркетингу. Готувала дизайн для таких компаній як «BAYER», «Hewlett-Packard», «Scharzkopf», «Олімпік казино», «Жайвір». Працює в рекламній агенції на посаді PR&BTL Директора, керує дизайнерською группою «SHADE» та займається просуванням власних торгових марок «Каверзи» та «Мілена».


14.25 – 15.00 Парадокс часу. Ефективність планування часу, Світлана Гребенюк, бізнес-тренер, консультант компанії BogushTime Technologies  

Сьогодні більшість компаній ставить перед собою мету продати більше.  Але насправді сильних цікавлять інші питання: як примусити події протікати за нашими сценаріями?  Як вирішувати повсякденні задачі, але прямувати до мети? Яким чином тримати фокус на головному, та що ж врешті є для мене головним?

Світлана Гребенюк – сертифікований бізнес-тренер, консультант компанії BogushTime Technologies. Працює в сфері навчання та розвитку персоналу з 2003 р. Для неї управління часом – це технологія щастя. Технологія, яка включає в себе інструменти, які допомагають втілювати свої мрії в реальність, максимально корисно використовуючи свій час.



5 жовтня 2012. Промо та продаж книг у мережі Інтернет

11.00 – 12.10 Двадцять чотири маркетинговi тренди: змiни в поведiнцi споживачiв, Валерій Пекар, підприємець, викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи
Завтрашній світ мало схожий на вчорашній. Нові соціальні і психологічні тренди суттєво змінюють поведінку споживачів, і тому бізнес може або заробити великі гроші у нових нішах, або суттєво втратити через нові загрози. Для тих, хто не вивчає тренди, ці можливості та загрози виглядають раптовими і непередбачуваними. Натомість ті, хто приділяє увагу майбутньому, заздалегідь можуть підготуватися. Тільки не кажіть "це не в нашій країні" або "це нас не стосується".

Валерій Пекар -  підприємець з 20-річним стажем із досвідом роботи в різних галузях, викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи, автор більше 250 статей з менеджменту, маркетингу, футурології, інформаційних технологій.

12.15 – 12.55   Робота з лідерами думок на платформі Facebook, Ольга Ларіна, експерт з SMM
Люди не вірять логотипам - люди вірять лише людям. Як зробити так, щоб про вас говорили ті, до кого прислухаються? Як побудувати взаємовигідні відносини з  людьми, котрі  дійсно впливають на рішення інших людей? Як схилити opinion leaders на свій бік і ефективно викорустувати це в соціальних мережах?

Ольга Ларіна PR-консультант, іміджмейкер, SMM-експерт.  7 років працює у галузі ПР, останні два роки спеціалізується на стратегіях та тактиках ефективного промо у соціальних мережах. Виступала з профільними доповідями по SMM на ключових конференціях України. Працює з корпоративними та індивідуальники  клієнтами.   Щоденно займається реалізацією проектів клієнтів у соціальних мережах. Останній особистий кейс по результатам продажу дав конверсію 50-70% покупок завдяки клієнтам із  Facebook.

13.00 – 13.40 Книгарня в Інтернеті: необхідно та вигідно! Павло Руденок, керівник інтернет-книгарні «BookZone»
Останні роки роботи з книгою в Україні демонструють суттєві зміни в ефективних методах продажу та  реклами.  Значно зросли вимоги до якості  обслуговування клієнта та надання додаткових послуг. Щоб підтримувати стосунки з клієнтом потрібна персоніфікована комунікація.  Отже,  книжкові проекти просто змушені розвивати он-лайн складову бізнесу, зокрема інтернет-торгівлю. Такий шлях розвитку дозволяє диверсифікувати діяльність компанії та збільшує шанси не лише вижити у сьогоднішніх реаліях, але й ефективно розвиватися у майбутньому.

Павло Руденок -  працює з книжковими проектами з 1994року. Засновник та керівник  книготоргівельної компанії «Технокнига»,  інтернет-магазину ділової книги www.bookzone.com.ua,  книжкового проекту «Читайка». З 2003 по 2006 роки працював на посаді комерційного директора представництва  «Ексмо» в Україні. У 2005 році закінчив курс МВА   у МІМ-Київ.

13.45 – 14.25 Промо інтернет-книгарні,  Ігор Бобряков, засновник та технічний директор у JayaDigital
Сучасні технології стрімко змінюють спосіб життя та способи ведення бізнесу. Для того, щоб компанія залишалась конкурентоспроможною в нових умовах, необхідно швидко адаптуватися, та створювати конструктивні зв'язки зі своїми споживачами в тих просторах, де вони починають проводити все більше часу. Ефективне виконання стратегії присутності в нових медіа становиться критично важливим елементом в рамках загальної операційної діяльності компанії.

Ігор Бобряков - рекламіст, ІТ-консультант з 10-річним стажем роботи в сфері реклами, маркетингу та інформаційних технологій. Викладач в Київському Інституті Реклами та Школі Рекламних Технологій. Клієнти: «Wrigley», «CURTIS», Техноком – ТМ «Мивина», ТМ «NIVEA», ТМ «Чайна Країна», «Bikerland».

14.30 – 15.00 Подія + промо в Інтернеті = створення унікального контенту, Вікторія Руденок, директор з розвитку книгарні «Читайка»

Важко сьогодні представити собі компанію, котра не має інтернет-сайту.  Але сайт потрібно не тільки створити, але й підтримувати. Зокрема створення унікального контенту  - задача не тривіальна. Найбільш цікавим варіантом буде не просто унікальний контент, а  подія  та інформаційна підтримка створеної події.  

Вікторія Руденок –  за фахом фізик. Досвід роботи у рекламі 12 років. За час роботи у рекламних агенціях розробила більше ніж 200 тендерних пропозицій різного масштабу, загальний обсяг контрактів перевищує 10 млн доларів.  Працювала з компаніями «ФіліпМорріс», ТМ «Торчин», НР, «Asus», корпорацією «Олімп», «Київстар», «МТС», «PeopleNet», ТМ «Жайвір» та іншими. Один із проектів отримав нагороду Effie Awards.  У 2008 році стала співвласницею книжкового магазину «Читайка», створила торгівельну марку та програму розвитку компанії. Одне з найбільших особистих досягнень – уміння поєднувати робочі проекти з вихованням чотирьох дітей.


Подарунки для спікерів бізнес-секції підготували:


 




"Запрети себе обиды! Начни прощение с себя", Татьяна Дугельная

"Хроники Времы", Мила Богуш-Данд