Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі - Роберт Саттон, Хаггі Рао (арт.90366)

Есть в наличии
Цена: 256,00 ₴
Купить в 1 клик
Товар в корзине

Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг? Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції. Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи. У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією. Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.

  • ISBN978-617-7866-19-9
  • Формат145x215мм
  • ЯзыкУкраинский
  • Колличество страниц416
  • ДоступностьЕсть в наличии
  • ПереплетТвердый
  • Год2020
  • Возрастная группаNo age group
Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт
Лучшие предложения по теме