Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі - Роберт Саттон, Хаггі Рао (арт.90366)
Купить в 1 клик
Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг? Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції. Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи. У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією. Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.
- Автор
- Издательство
- Артикул90366
- Thematic GroupНет
- Author categoryДа
- Вес0.0000
- НовинкаНет
- Специальное предложениеАкция
- EAN9786177866199
- ISBN978-617-7866-19-9
- Формат145x215мм
- ЯзыкУкраинский
- Колличество страниц416
- ДоступностьЕсть в наличии
- ПереплетТвердый
- Год2020
- Возрастная группаNo age group