Маркетингові війни - Джек Траут, Ел Райс (арт.82893)

Есть в наличии
Цена: 335,00 ₴
Купить в 1 клик
Товар в корзине

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

  • Автор
  • Издательство
  • Артикул82893
  • Thematic GroupНет
  • Author categoryДа
  • Вес0.0000
  • НовинкаНет
  • Специальное предложениеНет
  • EAN9786170953858
  • ISBN978-617-09-5385-8
  • Формат195x195
  • ЯзыкУкраинский
  • Колличество страниц240
  • ДоступностьЕсть в наличии
  • ПереплетТвердый
  • Серия издательстваКласика маркетингу
  • Год2020
  • Возрастная группаNo age group
Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт
Лучшие предложения по теме