Маркетинговий аудит Навчальний посібник рекомендовано МОН України

Есть в наличии
380,00 ₴
Купить в 1 клик
Товар в корзине

Розкрито сутність та зміст маркетингового аудиту. Визначено місце маркетингового аудиту у маркетинговій діяльності підприємств. Розглянуто основи організації та методики маркетингового аудиту. Викладено методику проведення маркетингового аудиту за такими напрямами: аудит середовища маркетингу, аудит стратегії маркетингу, аудит організації та допоміжних систем маркетингу, аудит ефективності маркетингової діяльності, аудит складових маркетингу (товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства). Навчальний посібник призначений для навчальних цілей і адресований студентам, аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів економічного профілю, практичним працівникам, що навчаються або працюють у сфері маркетингу і маркетингового аудиту.

  • Автор
  • Издательство
  • Артикул44050
  • Вес0.0000
  • НовинкаНет
  • Специальное предложениеНет
  • EAN9786176733041
  • ISBN978-617-673-304-1
  • Формат170x240мм
  • ЯзыкУкраинский
  • Колличество страниц320
  • ДоступностьЕсть в наличии
  • ПереплетМягкий
  • Год2017
  • Возрастная группаNo age group
Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт
Лучшие предложения по теме