Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика. Навчальний поcібник

Есть в наличии
250,00 ₴
Оформить заказ в 1 клик
  • Автор
  • Издательство
  • Артикул36054
  • Вес0.3600
  • ЯзыкУкраинский
  • Год2013
  • ПереплетМягкий
  • ДоступностьЕсть в наличии
  • Колличество страниц288
  • Формат145x200мм
  • НовинкаНет
  • ISBN978-617-673-119-1
  • EAN9786176731191
  • Специальное предложениеНет

У підручнику "Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика. Навчальний поcібник" - Мальська М.П. розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено суть, принципи, функції, структуру та форми міжнародного маркетингу у зв’язку із стадіями інтернаціоналізації діяльності підприємства. Приділено значну увагу технологіям дослідження міжнародного маркетингового оточення та зовнішнього конкурентного середовища, розкрито сучасні методи та підходи організації виходу підприємства на зарубіжні ринки та висвітлено організаційно-правові моделі його присутності на зовнішньому ринку. Представлено технологію ефективного формування та управління комплексом міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика), а також розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. У підручнику подано тестові та практичні завдання з курсу "Міжнародний маркетинг" з метою кращого опанування студентами знань, навиків та методів міжнародної маркетингової діяльності. Призначено для студентів спеціальності 6050200 "Менеджмент організацій", а також студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів та фахівців з туризму.

Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт