Основи маркетингу у туризмі. Підручник затверджений МОН України - Мальська М.П. (арт.64662)

Есть в наличии
Цена: 220,00 ₴
Купить в 1 клик
Товар в корзине

Підручник “Основи маркетинг у туризмі” передбачає системне викладення основ маркетингу, специфіку застосування маркетингових інструментів в туристичній сфері. Вирішуються задачі визначення проблем маркетингового управління, оптимального впровадження маркетингу на підприємствах туристичного профілю, встановлення специфіки роботи туристичних підприємств із споживачами, проведення маркетингових досліджень, формування комплексу маркетингу. Підручник пропонується для студентів та викладачів вищих навчальних закладів спеціальностей туристичного спрямування та спеціалістів сфери маркетингу

  • Автор
  • Издательство
  • Артикул64662
  • Thematic GroupНет
  • Author categoryДа
  • Вес0.0000
  • НовинкаНет
  • Специальное предложениеНет
  • EAN9786176734697
  • ISBN978-617-673-469-7
  • ЯзыкУкраинский
  • Колличество страниц364
  • ДоступностьЕсть в наличии
  • ПереплетМягкий
  • Год2016
  • Возрастная группаNo age group
Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт
Лучшие предложения по теме