Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду

  • Автор
  • Издательство
  • Артикул84392
  • Вес0.0000
  • НовинкаНет
  • Специальное предложениеАкция
  • EAN9786177730216
  • ISBN978-617-7730-21-6
  • Формат140x210
  • ЯзыкУкраинский
  • Колличество страниц160
  • ДоступностьНет в наличии
  • ПереплетТвердый
  • Год2019
  • Возрастная группаNo age group

Серед споживачів кожного товару й користувачів кожної послуги є особлива категорія. Це ті любителі кросівок, у яких їх — десятки пар. Фанати спорту, що носять футболки з логотипом улюбленої команди. Ті, на кого не впливає ціна і хто купує товар заради емоцій та смислів, які транслює ваш бренд. Їх може бути небагато, але ці 10 відсотків — найпотужніша категорія ваших клієнтів (своєрідні суперспоживачі), яка дасть вам більшу частину прибутку. Як налагодити зв’язок із цією суперлояльною аудиторією? Чому навіть маленькому бізнесові варто насамперед будувати стосунки саме з нею? Як перетворити звичайного покупця на суперлояльного?

Для кого книжка
Книжка для фахівців із маркетингу та продажів, власників бізнесів.

Чому варто купувати цю книгу
У цій книжці бізнес-консультант Едді Йон докладно пояснює, як упровадити стратегію, орієнтовану на побудову тривалих стосунків з клієнтами, і збільшити прибутки компанії.

Про автора:
Едді Юн — експерт з монетизації стратегій суперспоживачів. Засновник аналітичного центру EddieWouldGrow, що спеціалізується на стратегіях зростання. Колишній партнер консалтингової компанії Cambridge Group.

Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт