Фото-звіт з Книжкового Арсеналу

Фото-звіт з Книжкового Арсеналу

 

 

 

Стенд книжкового магазину "Читайка" під час фестивалю "Книжковий Арсенал"


 

                                Команда книжкового магазину "Читайка" в зборі!


 

 

В суботу та неділю дітей та дорослих вражав велетенский і надзвичайно кумедний Ведмедик!


Ми провели літературну лотерею на стенді, в результаті якої покупці отримали чудові подарунки!

Серед них були:

 

12:00-13:00 – відбулась автограф-сесія Сергія Згурця, автора книг:
Оружие Украины. Блеск стали

Оружие Украины. Воздушная сила

Оружие Украины. Щит державы

Оружие Украины. Боевой арсенал

 


 

 

6 жовтня о 15:00 Ірина Тетера розповіла колу читачів та поціновувачів її таланту про свою першу книгу "Киев-New-York. Лебединая"




Окремо варто виділити фото з бізнес-секції, модератором якої стала Вікторія Руденок, директор із розвитку книжкового магазину "Читайка" Отож, бізнес-програма "Як продати книгу?!"



Круглий стіл з неймінгу та брендінгу «Хоробрий Лев на видавничому горизонті України».
Спілкуються: Мар’яна Савка, головний редактор
Видавництво Старого Лева Михайло Степанський, фахівець з брендингу, та Дмитро Гузій, фахівець з питань авторського права.
Модератором виступив Michael Margulis.



Літературний Капелюшник вручив подарунки абсолютно усім спікерам бізнес-секції. Раді повідомити, що серед подарунків були:
- Ділові книги видавництва "Манн, Иванов и Фербер";
-
Студия управления временем BogushTime передала книгу по тайм-менеджементу "Хроники Врёмы";
- "Начни прощение с себя", книга Тетяни Дугельної.



Промо дитячої книги, Тетяна Мезінова, бізнес-консультант, керівник творчої майстерні



Благодійні проекти – ефективна комунікація з читачами, Володимир Чеповий, бізнесмен, автор книги «Перекресток»
Питання майстер-класу:
•    ПР –  не тількі імідж, але справжні стосунки, справжня комунікація
•    Резонанс у спільних добрих проектах
•    Нова мотивація – відчуття Щастя



Дизайн рекламних матеріалів, Ірина Сергієнко, керівник дизайн-агенції «Shade»



Парадокс часу. Ефективність планування часу, Світлана Гребенюк, бізнес-тренер, консультант компанії BogushTime Technologies



Двадцять чотири маркетинговi тренди: змiни в поведiнцi споживачiв, Валерій Пекар, підприємець, викладач Києво-Могилянської Бізнес-Школи



                                          Валерій Пекар рекомендує прочитати!



Промо інтернет-книгарні, Ігор Бобряков, засновник та технічний директор у JayaDigital


 

Виктория Руденок, директор з розвитку книжкового магазину "Читайка", підготувала доповідь на тему "Подія + промо в Інтернеті = створення унікального контенту"