Дифференціюйся, або помри

Є в наявності
300,00 ₴
Оформити замовлення в 1 клік
  • НаявністьЄ в наявності
  • Кількість сторінок240
  • Формат60x94/12
  • НовинкаНі
  • ISBN978-617-09-5384-1
  • EAN9786170953841
  • Спеціальна пропозиціяНі

Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на себе увагу покупця й виокремлюватися серед товарів однієї категорії. Автори пропонують кілька універсальних, не прив’язаних до конкретного продукту способів диференціації та наводять приклади успішних компаній, які досягли в цьому успіху.

Write Your Own Review
Тільки зарегістровані корістувачі можуть залішаті відгуки. Будьласка авторизуйтесь або створіть акаунт
Найкращі пропозиціі по темі