Homo creativus. Як новий клас завойовує світ

  • НаявністьНемає у наявності
  • Кількість сторінок432
  • Формат140x210
  • НовинкаНі
  • ISBN978-617-7513-00-0
  • EAN9786177513000
  • Спеціальна пропозиціяНі

«Homo creativus» - світовий бестселер, який здобув премію «Проривна ідея 2004 року» від Harvard Business Review і неодноразово потрапляв у топ-100 на Amazon. Уперше феномен креативного класу Річард Флорида описав ще 2002 року в книжці, яка сьогодні стала класикою. «Homo creativus» - доповнене й оновлене видання, у якому автор показує, як змінився світ із появою нового економічного класу, і яка його визначальна роль у подальшому розвитку суспільного життя.


Для кого книжка

Книжка для всіх, хто цікавиться економікою, урбаністикою та соціальними процесами навколо нас.


Чому ця книжка

Книжка дає змогу по-новому поглянути на повсякденну дійсність, показує, як мотивувати креативних людей і розкрити їхній потенціал заради поліпшення вашого бізнесу чи творення нового майбутнього.


Цитати


Про креативність
Креативність є справді безмежним ресурсом; це те, чим володіємо ми всі. Учені полюбляють казати, що ми «стоїмо на плечах гігантів». Так, ми всі стоїмо. Як вид, ми опираємося на колективну креативність не лише тих, хто живе з нами в один час, а й на тих, хто жив перед нами.


Про конкурентну перевагу креативності
Багато хто каже, що нині ми живемо в інформаційній економіці, чи в економіці знання. Проте ще справедливішим є твердження про те, що зараз нашу економіку рухає саме креативність. Креативність стала вирішальним чинником конкурентної переваги. Практично в будь-якій індустрії, від автомобілебудування до моди, від харчових до інформаційних технологій у довгостроковій перспективі перемагають ті, хто може творити й продовжує творити. Так було завжди, з часів Сільскогосподарської революції до Промислової, проте саме впродовж останніх десятиріч ми почали визнавати це й систематично з цього користатися.


Про автора

Річард Флорида - теоретик урбаністики, професор Торонтського університету. Штатний редактор видання Atlantic, автор статей у New York Times, Wall Street Journal, Economist. 2005-го журнал Esquire назвав Флориду «найкращим і найяскравішим», а 2006 року Businessweek відзначив його як «голос інновацій».

Write Your Own Review
Тільки зарегістровані корістувачі можуть залішаті відгуки. Будьласка авторизуйтесь або створіть акаунт
Найкращі пропозиціі по темі