Основи маркетингу у туризмі. Підручник затверджений МОН України - Мальська М.П. (арт.64662)

Є в наявності
Цена: 220,00 ₴
Купити в 1 клік
Товар в кошику

Підручник “Основи маркетинг у туризмі” передбачає системне викладення основ маркетингу, специфіку застосування маркетингових інструментів в туристичній сфері. Вирішуються задачі визначення проблем маркетингового управління, оптимального впровадження маркетингу на підприємствах туристичного профілю, встановлення специфіки роботи туристичних підприємств із споживачами, проведення маркетингових досліджень, формування комплексу маркетингу. Підручник пропонується для студентів та викладачів вищих навчальних закладів спеціальностей туристичного спрямування та спеціалістів сфери маркетингу

  • Автор
  • Видавництво
  • Артикул64662
  • Thematic GroupНі
  • Author categoryТак
  • Weight0.0000
  • НовинкаНі
  • Спеціальна пропозиціяНі
  • EAN9786176734697
  • ISBN978-617-673-469-7
  • МоваУкраїнська
  • Кількість сторінок364
  • НаявністьЄ в наявності
  • ПереплетенняМ'який
  • Рік2016
  • Вікова групаNo age group
Write Your Own Review
Тільки зарегістровані корістувачі можуть залішаті відгуки. Будьласка авторизуйтесь або створіть акаунт
Найкращі пропозиціі по темі