Планування маркетингу. Навчальний посібник рекомендовано МОН України

Є в наявності
175,00 ₴
Оформити замовлення в 1 клік
  • Автор
  • Видавництво
  • Артикул38349
  • Weight0.5000
  • МоваУкраїнська
  • Рік2013
  • ПереплетенняМ'який
  • НаявністьЄ в наявності
  • Кількість сторінок352
  • НовинкаНі
  • ISBN978-617-673-202-0
  • EAN9786176732020
  • Спеціальна пропозиціяНі

У навчальному посібнику комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу як в оперативних умовах, так й в довгостроковій пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю.
Навчальний посібник призначено для студентів всіх форм навчання економічних спеціальностей. Може бути корисним в практичній діяльності менеджменту всіх рівнів, осіб, відповідальних за прийняття комплексних управлінських рішень, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України.

Write Your Own Review
Тільки зарегістровані корістувачі можуть залішаті відгуки. Будьласка авторизуйтесь або створіть акаунт
Найкращі пропозиціі по темі