Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції

Є в наявності
160,00 ₴
Оформити замовлення в 1 клік
  • Формат145x215мм
  • МоваУкраїнська
  • Кількість сторінок272
  • НаявністьЄ в наявності
  • ПереплетенняТвердий
  • Рік2019
  • Вікова групаNo age group
Оновлене видання!
Найпопулярніша книжка у світі зі стратегії бізнесу
Визнаний бестселер п’яти континентів
Перекладено понад 40 мовами
7 років у Топ-10 кращих ділових книжок на Amazon
 

«Стратегія блакитного океану» — одна з найвідоміших книг зі стратегічного планування останніх десятиріч. За 10 років із часу виходу з друку не полишала Топ-10 бізнес-видань на Amazon, стала бестселером на п’яти континентах, перекладена більш ніж 40 мовами та розійшлася накладом у 3,5 мільйона примірників. Викладені в ній ідеї довели свою ефективність не лише в бізнесі, але й у діяльності некомерційних організацій, державному секторі, виконавчій владі та навіть у мистецтві.


Як вирватися з червоного океану конкуренції, побудованого на агресивних гаслах «Захопити», «Змусити» чи «Витіснити», на відкритий простір блакитного океану — такої ринкової ніші, де можна не зважати на конкурентів через їхню відсутність. 150 стратегічних кроків уже пройдених автогігантом «Ford», фітнес-компанією «Curves», виробником побутової техніки «Philips», магазином цифрової музики «ITunes», цирком «Du Soleil» і тисячами інших лідерів ринку. Інструкції з мінімізації ризиків та подолання пасток червоного океану допоможуть перетворити традиційний бізнес, що веде виснажливу боротьбу за споживача, на нову успішну бізнес-модель з унікальними пропозиціями у власному сегменті ринку.

Write Your Own Review
Тільки зарегістровані корістувачі можуть залішаті відгуки. Будьласка авторизуйтесь або створіть акаунт