Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців

Є в наявності
220,00 ₴
Оформити замовлення в 1 клік
  • НаявністьЄ в наявності
  • Кількість сторінок288
  • Формат170x215
  • НовинкаТак
  • ISBN978-617-7544-63-9
  • EAN9786177544639
  • Спеціальна пропозиціяНі

«Мене звуть Оксана Мороз. Майже 20 років я займалася маніпуляцією громадської думки. Вибори, інформаційні війни, антикризові кампанії. Мої колишні клієнти — топ-політики і бізнесмени, про яких чув майже кожен українець.

Я пішла з цієї індустрії і вперше її описала у своїй книзі: “Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців”.

Ця книжка — посібник від маніпулятора-практика про те, як протистояти інформаційним вірусам. Я пояснюю, як українців перетворюють з Нації розумних на Націю овочів. Чому нас з легкістю втягують в популізм і маніпуляції.

На живих прикладах і реальних кейсах покажу, як інформаційні віруси впливають на всіх людей. Крім того у книжці є проста збірка правил інформаційної гігієни».

«Чи часто ви не погоджувалися з рішенням більшости? Чи дивувалися, як можна це дивитися, читати, слухати, робити? Як можна голосувати за нього, вірити в це, протестувати проти цього? Щороку подиву стає дедалі більше, а переконливих пояснень — дедалі менше. Втім, пояснення є. Світ кишить інформаційними вірусами. Вони інфікують нас щодня. Вони — провідники для тисяч шкідливих тверджень».

Оксана Мороз майже 20 років пропрацювала в індустрії вірусмейкерів, тому добре розуміється на маніпулюванні громадською думкою. Працювала на президентських і парламентських виборах. Брала участь в виведені фінансових установ з кризи. Серед її клієнтів були відомі топ-політики та бізнесмени. А тепер, коли вона залишила свою кар’єру, як вірусмейкер, Оксана, чи не найперша, в своїй книзі «Нація овочів?» описала всі нюанси та секрети інформаційних впливів, відкривши завісу того, які намагаються нами маніпулювати. У книзі «Нація овочів?» – весь досвід авторки з маніпуляції думками, а це понад 60 000 годин практики.

«Неможливого немає». Все можна зробити, якщо цього захотіти, відповідно, я власне, за цим кредо і живу.

«Книга написана для того, щоб привернути увагу суспільства до теми інформаційного імунітету. Ми дуже багато останнім часом почали говорити про фейки, ботів, якісь точкові речі, які насправді складають тільки певну частину того, що ми сприймаємо, як інформацію, ведемось на маніпуляції. Оскільки я багато років працювала на стороні маніпуляторів, то я знаю, наскільки ці способи, якими зараз суспільство бореться з проблемою інформаційних вірусів, є не дуже дієві. Люди, в своїй більшості, не орієнтуються в інформаційному просторі, і, відповідно, не можуть відрізняти інформацію коректну від маніпулятивної».


У цій книжці — увесь мій досвід маніпуляції думками, а це понад 60000 годин практики.

«Коли я писала, я намагалась відповісти собі на питання, чому з кожним роком людьми стає все легше маніпулювати, а маніпуляції стають все простішими. Це – ключове питання, з яким я працювала. Коли писала, аналізувала та розбирала, я прийшла до поняття “інформаційний імунітет”, який відповідно, складається з різних факторів, в тому числі – економічних».

«У книзі писала про цю проблематику. Розписала про те, як працює індустрія, аби було зрозуміло, як людьми маніпулюють і хто маніпулює, які фактори на це впливають і так далі. І, власне, дала правила інформаційної гігієни, для того, аби кожен міг їх почати впроваджувати і щось робити. Моя діяльність спрямована на те, щоб випрацьовувати в людей інформаційний імунітет, тому що в нас він не за один день буде відновлюватися. Щоб люди бачили, як ефективно впроваджувати для себе ж самих правила інформаційної гігієни».

«Моя звичка всюди сунути свого носа допомогла мені попрацювати на всіх основних напрямках – від вивчення клієнтів до розробки продуктів та їх продажів. Зазвичай моїми основними сферами були маркетинг і комунікація. … Я освоїла професію білого вірусмейкера – як сформувати у людини потребу, якої у неї немає, і продати їй те, про що вона не замислювалась… Осінь 2008 року була не просто холодним душем. Вона розділила моє життя на “До” і “Після”…», – йдеться в уривку книги.

З книги «Нація овочів?» ви:


  • дізнаєтеся, що таке інформаційні віруси, і навчитеся їх розпізнавати;

  • зрозумієте, як захистити себе, дітей і близьких від індустрії вірусмейкерства;

  • познайомитеся з роботою індустрії, яка створює інформаційні віруси;

  • і без зайвої конспірології дізнаєтеся, як індустрія вже змінила кожного з нас.

Write Your Own Review
Тільки зарегістровані корістувачі можуть залішаті відгуки. Будьласка авторизуйтесь або створіть акаунт