Від хорошого до величного

  • Формат145x215мм
  • МоваУкраїнська
  • Кількість сторінок368
  • НаявністьНемає у наявності
  • ПереплетенняТвердий
  • Рік2018
  • Вікова групаNo age group

У книжці автор — бізнес-консультант Джим Коллінз — аналізує найуспішніші компанії, яким вдалося здійснити прорив від хорошого до величного. Він відібав організації, що 15 років поспіль давали найкращі результати в галузі, не зважаючи на кризи і загальну ситуацію на ринку. Тож як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося подолати межу посередності? Джим Коллінз вивів формулу — 9 кроків, які дозволять розкрутити махове колесо успіху компанії до такої швидкості, щоб воно рухалося за інерцією, збільшувало оберти і приносило шалений дохід

Write Your Own Review
Тільки зарегістровані корістувачі можуть залішаті відгуки. Будьласка авторизуйтесь або створіть акаунт