Від хорошого до величного - Джим Коллінз (арт.68061)
У книжці автор — бізнес-консультант Джим Коллінз — аналізує найуспішніші компанії, яким вдалося здійснити прорив від хорошого до величного. Він відібав організації, що 15 років поспіль давали найкращі результати в галузі, не зважаючи на кризи і загальну ситуацію на ринку. Тож як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося подолати межу посередності? Джим Коллінз вивів формулу — 9 кроків, які дозволять розкрутити махове колесо успіху компанії до такої швидкості, щоб воно рухалося за інерцією, збільшувало оберти і приносило шалений дохід
- Автор
- Видавництво
- Артикул68061
- Thematic GroupНі
- Author categoryТак
- Weight0.0000
- НовинкаНі
- Спеціальна пропозиціяНі
- EAN9786177279135
- ISBN978-617-7279-13-5
- Формат145x215мм
- МоваУкраїнська
- Кількість сторінок368
- НаявністьНемає у наявності
- ПереплетенняТвердий
- Рік2018
- Вікова групаNo age group