Управління маркетингом малих торговельних підприємств. Монографія - Краус К.М. (арт.58310)

Есть в наличии
Цена: 115,00 ₴
  • Автор
  • Издательство
  • ЯзыкУкраинский
  • Колличество страниц226
  • Год2016
Купить в 1 клик
Товар в корзине

Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття “управління маркетингом”. Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом. У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З’ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовнішньоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства. Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють управління маркетингом малих торговельних підприємств

  • Автор
  • Издательство
  • Артикул58310
  • Thematic GroupНет
  • Author categoryДа
  • Вес0.0000
  • НовинкаНет
  • Специальное предложениеНет
  • EAN9786110107648
  • ISBN978-611-01-0764-8
  • ЯзыкУкраинский
  • Колличество страниц226
  • ДоступностьЕсть в наличии
  • ПереплетМягкий
  • Год2016
  • Возрастная группаNo age group
Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт
Лучшие предложения по теме