Управління маркетингом малих торговельних підприємств. Монографія - Краус К.М. (арт.58310)
Монографію присвячено розробці науково-теоретичних засад, методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торговельних підприємств. Розкрито сучасні наукові підходи до розуміння сутності поняття “управління маркетингом”. Виявлено проблеми і тенденції розвитку малих торговельних підприємств. Удосконалено структуру процесу управління маркетингом. У роботі визначено стан і умови діяльності малих торговельних підприємств. Встановлено організаційно-економічні чинники і суперечності управління маркетингом. Здійснено оцінку рівня управління маркетингом малих торговельних підприємств. З’ясовано особливості формування процесу бенчмаркінгу на малих торговельних підприємств. Розроблено внутрішньо- і зовнішньоорганізаційний блоки форм реалізації ефективного управління маркетингом. Оцінено ефективність управління маркетингом малого торговельного підприємства. Видання рекомендовано для науковців, аспірантів, студентів економічних навчальних закладів і практиків, які здійснюють управління маркетингом малих торговельних підприємств
- Автор
- Издательство
- Артикул58310
- Thematic GroupНет
- Author categoryДа
- Вес0.0000
- НовинкаНет
- Специальное предложениеНет
- EAN9786110107648
- ISBN978-611-01-0764-8
- ЯзыкУкраинский
- Колличество страниц226
- ДоступностьЕсть в наличии
- ПереплетМягкий
- Год2016
- Возрастная группаNo age group