Від хорошого до величного

  • ДоступностьНет в наличии
  • Колличество страниц368
  • Формат145x215мм
  • НовинкаНет
  • ISBN978-617-7279-13-5
  • EAN9786177279135
  • Специальное предложениеНет

У книжці автор — бізнес-консультант Джим Коллінз — аналізує найуспішніші компанії, яким вдалося здійснити прорив від хорошого до величного. Він відібав організації, що 15 років поспіль давали найкращі результати в галузі, не зважаючи на кризи і загальну ситуацію на ринку. Тож як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося подолати межу посередності? Джим Коллінз вивів формулу — 9 кроків, які дозволять розкрутити махове колесо успіху компанії до такої швидкості, щоб воно рухалося за інерцією, збільшувало оберти і приносило шалений дохід

Напишите ваш собственный отзыв
Только зарегистрированные пользователи могут оставлять отзывы. Пожалкйста авторизуйтесь или создайте аккаунт
Лучшие предложения по теме